برگزاری دومین مهرواره نقاشان شیراز با هدف مشارکت دادن اهالی هنر در امور خیریه

موسوی ‌نژادیان گفت: دومین مهرواره نقاشان شیراز با عنوان «ماجرای ظهر پنجشنبه» با هدف کمک به ایتام و مشارکت دادن اهالی هنر در امور خیریه به ویژه حمایت از کودکان بی سرپرست برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید رسول موسوی ‌نژادیان»، امروز (دوشنبه 20 تیر) با اشاره به برگزاری دومین مهرواره نقاشان شیراز با عنوان «ماجرای ظهر پنجشنبه» در جمع خبرنگاران گفت: دومین مهرواره نقاشان شیراز در قالب گارگاه نقاشی و در دهه «ولایت و امامت» به عنوان کار مشترک نهادهای فرهنگی فارس برگزار خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این مهراوه با هدف کمک به ایتام و مشارکت دادن اهالی هنر در امور خیریه به ویژه حمایت از کودکان بی سرپرست است.

وی اضافه کرد: در برگزاری این مهراوه، فرصت مشارکت و همکاری نهادهای فرهنگی حول محور مسایل اجتماعی و کمک به نیازمندان و همکاری بین سازمانی و مشارکت دستگاه های فرهنگی برای یاری رساندن به نیازمندان با تولید آثار فاخر هنری فراهم می شود.

موسوی‌ نژادیان اعلام کرد: خروجی این مهرواره با برگزاری یک حراج و با حضور و همکاری خیرین، عواید خوبی نصیب جامعه مخاطب خواهد کرد.

کد خبر 1194979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha