برگزاری رزمایش تذکر لسانی در سرپل ذهاب

کاکایی،گفت: رزمایش تذکر لسانی از مهمترین برنامه های هفته عفاف و حجاب است که در نقاط پرتردد شهرستان با اهدای گل و شیرینی، ملزومات حجاب (گلسَر، روسری، ساق دست، مقنعه) در راستای دعوت به حجاب کامل و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه های حجاب و عفاف در شهرستان،گفت:در واقع کشف حجاب یکی از پلیدترین توطئه‌هایی بوده که دشمنان همواره در طول تاریخ علیه کشور و ملت ایران پیش گرفته‌اند و به بهانه روشن فکری و تمدن قصد داشته‌اند بانوان و جوانان این مرز و بوم را فریب دهند اما این برنامه‌های پلید همیشه با هوشیاری خنثی و با شکست مواجه شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب ،افزود:عفاف شامل همه مخاطبان جامعه و برای همه سنین وجود دارد و در آموزه‌های دینی دستوراتی برای آن از دوران نوزادی تا بزرگسالی دختر و پسر از جمله عفت در کلام، پوشش و روابط مطرح شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام همواره یکی از توطئه‌های آن‌ها علیه مسلمانان بحث کشف حجاب بوده، لذا می‌طلبد نهادهای فرهنگی پای کار بیایند و از ظرفیت‌های خود در مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کنند.

 

کاکایی، تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و با هدف امر به معروف و نهی از منکر برنامه های متنوع  و مختلفی در طول این هفته  در شهرستان برگزار می شود.

 

 فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب،اظهار کرد: فضاسازی تبلیغی ،برگزاری یادواره شهیده به نام شهید فاطمه اسدی ، تقدیر از کارکنان زن محجبه ادارات و مراکز دولتی، برگزاری نشست‌های برای زنان و دختران به عنوان «تحکیم خانواده ایران جوان بمان و زیست عفیفانه»  ،  تجمع دختران و زنان تحت عنوان مدافعان حریم خانواده، تهیه هشتگ ایران عفیف در فضای مجازی، تقویت و توانمندسازی بُعد تربیتی مادران در مهدهای قرآنی، مسابقات ورزشی مختلف از شاخص ترین برنامه های هفته عفاف و حجاب برای زنان و دختران در شهرستان خواهد بود.

 

وی در پایان ،گفت:هفته حجاب و عفاف می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، استحکام بنیان خانواده، مقابله با تهاجم فرهنگی موثر واقع شود.

کد خبر 1194992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha