آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن فراجا در ۸ رشته از اول تیر تا اول شهریور ماه

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن این نیرو در هشت رشته و در ۳۷ رده از اول تیر تا اول شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرهنگ رمضانعلی رودمقدس با اشاره به آغاز برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن فراجا (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) افزود: این رقابت‌ها از یکم تیر آغاز شده است و تا یکم شهریور در ۳۷ رده فرماندهی ادامه دارد.


رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا با اشاره به آغاز برگزاری مسابقات قرآن فراجا گفت: این رقابت‌ها بنا به دستور مستقیم ریاست سازمان عقیدتی ـ سیاسی حدود دو سال است که از اجرای دوسالانه به صورت سالانه برپا می‌شود. این مسابقات در هشت رشته از جمله قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ سه جزء، پنج جزء و ۱۰ جزء، درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح ۱ و سطح ۲ قرآن و اذان در ۳۷ رده فراجا برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا تصریح کرد: در این مسابقات یگان‌های ویژه مرزبانی و مراکز آموزشی در مسابقات انتظامی استان شرکت می‌کنند و افراد برتر این استان‌ها با توجه به پایشی که در خود مرکز قرآن و عترت سازمان عقیدتی ـ سیاسی و انتظامی سراسر کشور صورت می‌گیرد، در مرحله کشوری فرماندهی فراجا شرکت می‌کنند.

مرحله نهایی فراجا در آبان‌ به صورت سراسری برگزار می‌شود.

کد خبر 1194998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha