پروژه های مورد نیاز حاشیه شهر از اولویت های شورای ششم است

موحدیان گفت: طی یک سال اخیر زحمات زیادی توسط حوزه عمران کشیده شده که از جمله آنها می‌توان به افزایش سهم بودجه‌های عمرانی حاشیه شهر از ۳۰ درصد در اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به ۳۸ درصد و در بودجه ۱۴۰۱ به ۴۵ درصد، افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر با گرامیداشت ۲۵ تیرماه، روز بهزیستی و تامین اجتماعی، گفت: سازمان بهزیستی نهادی است که با تکیه بر مشارکت‌های مردمی و همکاری سازمان‌ها، در راه گسترش خدمات توان‌بخشی و بازپروری جامعه هدف خود فعالیت می‌کند، خدمت به مستضعفان و محرومان، موضوع مقدسی است که کمیته امداد حضرت امام‌خمینی(ره) نیز در این عرصه فعالیت می‌کند.

 

رئیس شورای شهر مشهد با تبریک صعود تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به جمع ۸ تیم برتر دنیا، تصریح کرد: این افتخار نشان داد که تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و بومی و اعتماد به نسل جوان، تا چه اندازه کارگشاست.

 

موحدیان در ادامه با اشاره به ۲۱ تیرماه، روز ملی عفاف و حجاب، گفت: لازم است در این حوزه منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دهیم؛ همزمان با این روز تجمع بزرگ عفاف و حجاب نیز در مشهد مقدس برپا خواهد شد و از همین تریبون دعوت می‌کنم مردم مشهدمقدس در آن حضور حداکثری داشته باشند.

 

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد پرداخت و گفت: طی یک سال اخیر زحمات زیادی توسط این حوزه کشیده شده که از جمله آنها می‌توان به افزایش سهم بودجه‌های عمرانی حاشیه شهر از ۳۰ درصد در اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به ۳۸ درصد و در بودجه ۱۴۰۱ به ۴۵ درصد، افزایش داشته است.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: راه‌اندازی خطوط کوتاه حمل‌ونقل عمومی در راستای توجه به حاشیه شهر، بهره‌برداری از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید در خطوط اتوبوس مشهد، افزایش ۶۷ ایستگاه بایدو، نصب ۳۰ دوربین ترافیکی به منظور افزایش نظم ترافیکی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

 

موحدیان افتتاح جلوخان پایانه امام‌رضا(ع) را دیگر پروژه مهمی دانست که در این مدت به بهره‌برداری رسیده و گفت: این پروژه در زمانی کوناه و با تلاش شبانه‌روزی مدیریت شهری به ثمر رسید که شایسته تقدیر است همچنین عملیات اجرایی بازگشایی بولوار بصیرت نیز درحال اجراست، پروژه‌ای که نیاز حاشیه شهر بوده و از اولویت‌های شورای ششم محسوب می‌شود.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به انضباط ترافیکی، تصریح کرد: این موضوع برای مدیریت شهری در این دوره بسیار حائز اهمیت است؛ آمادگی داریم که در این حوزه آموزش لازم را ارائه دهیم و اصلاح هندسی معابر را دنبال کنیم؛ البته قوانین و مقررات نیز باید قاطعانه اجرا شود چراکه با صرف اصلاح هندسی نمی‌توان وضعیت ترافیکی را بهبود بخشید.

کد خبر 1195002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha