جشن‌های دهه ولایت و امامت در روستاهای قرچک آغاز شد

برپایی جشن‌های دهه ولایت و امامت در روستاهای شهرستان قرچک آغاز شد و علاقمندان به ولایت و امامت با حضور در این مراسم ها می توانند پیوند خود را با ولایت مستحکم تر کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت که از عید قربان تا عید غدیر است، جشن های این ایام با هدف شاداب سازی و ترویج فرهنگ علوی در روستاهای قرچک به مدت ۸ شب با مشارکت دهیاری‌ها برگزار می‌شود.

 

بخشدار مرکزی قرچک دراین‌خصوص اظهار داشت: جشن های تابستانی که در روستاها برگزار می شود در راستای شاداب سازی، شور و نشاط و جشن های تابستانی و ترویج فرهنگ علوی انجام می شود.

 

قیصرپناه افزود: در این برنامه همان طور که با شور و نشاط خاص در روستاها با فضای شاد برگزار می شود، برنامه های فرهنگی با ترویج برنامه اسلامی نیز در این برنامه دیده شده که از قبیل امامت و ولایت، نقش زن اسلامی در زندگی امروزی و مشاوره های خانواده انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: این جشن ها ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود و در حاشیه این برنامه با اجرای برنامه های نقاشی، سرود و نقاشی صورت کودکان و اجرای مسابقات فرهنگی انجام می شود و در ادامه به رسم یادبود به نفرات برتر هدایایی اهداء می شود.

کد خبر 1195004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha