آگاهی‌بخشی به غافلان و برخورد با هنجارشکنان در حوزه حجاب و عفاف ضروری است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: بایستی به افرادی که از روی غفلت و جهل به بدحجابی روی آورده‌اند آگاهی بخشید و با افرادی که هنجارشکن بوده و مبلغ بی‌عفتی و بی‌حجابی هستند، برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف شهرستان که پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت:‌دشمن همواره از کاستی‌ها و کمبودها استفاده کرده و ارزش‌های ما را نشانه می‌گیرد؛ دشمن هیچ‌گاه بطور مستقیم اهدافش را بازگو نکرده اما از مشکلات به عنوان ابزار استفاده می‌کند.

 

وی افزود:‌ هم‌افزایی و هم‌اندیشی در انجام کار فرهنگی بخصوص در حوزه حجاب و عفاف که ریشه‌ای است، بسیار ضرورت دارد.

 


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به مشکلات و معضلات اجتماعی در خصوص مسائل حجاب بیان داشت:‌ چالش‌های که در حال حاضر با آن درگیر هستیم؛ شامل حال یک عده نیست، بلکه همه خانواده‌ها درگیر هستند لذا باید برای سیاست‌گذاری‌های بهتر، حقیقت‌های میدانی به مقامات بالا صورت گیرد.

 

امام جمعه قرچک اقدامات فرهنگی را لازمه حل این مشکل دانست و اظهار داشت: با روی کار آمدن این دولت و خادمانی که دغدغه‌مند کار فرهنگی هستند فرصت خوبی است صدای بسیاری از مقوله‌های ارزشمند در جامعه طنین نداز شود.

کد خبر 1195009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha