حاج قاسم در پرتو دلدادگی به ولایت سردار دلها شد/ وظیفه سپاه حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عرب پور گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در پرتو دلدادگی به ولایت و محور قرار دادن امر ولی فقیه، سردار دلها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۰ تیرماه حجت الاسلام «عرب پور» در آیین معارفه و تکریم مسئولان جدید و سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، گفت: فاصله اعیاد قربان و غدیر بیانگر این است که در راه ولایت باید از همه چیز گذشت همان طور که وجود مقدس انبیا و اوصیای الهی قربانی راه امامت و ولایت شدند.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان افزود: امام حسین (ع) قربانی راه امامت و ولایت شد و اگر امروز ولایت و امامت غریب واقع شود جان امام زمان (عج) نیز به خطر می افتد.

 

وی با اشاره به این که ما هر چه داریم از ولایت و امامت است، ابراز کرد: وجود مبارک پیامبر اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) خود را فدای ولایت کردند.

 

حجت الاسلام عرب پور با تاکید بر این که همه قداست ها و ارزش ها به دلیل ولایت است، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در پرتو دلدادگی به ولایت و محور قرار دادن امر ولی فقیه، سردار دلها شد.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان یادآور شد: در قرآن کریم قریب ۱۶ بار با صراحت تاکید شده که اگر جامعه ای می خواهد سعادتمند، بالنده و پیشرو باشد باید از عنصر ولایت پیروی کند.

 

وی با اشاره به این که از خلقت آدم تا پایان دنیا همیشه جبهه حق در تقابل با جبهه باطل است، ابراز کرد: جبهه حق با ولایت است و جبهه باطل با شیطان است که همواره با جبهه حق در تقابل می باشد.

 

حجت الاسلام عرب پور پایه ایمان را ایمان به ولایت دانست و افزود: ایمان همان یقین است و باید اعتقاد را تقویت کرد چرا که اعتقاد نگهدارنده ایمان است.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان این مطلب که عنصر ولایت فقیه جهان شمول شده است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی در حال پیشروی است بنابراین دشمن با تمام توان به میدان آمده و قرارگاه جنگ ترکیبی تشکیل داده است البته که قرارگاه های فرهنگی انقلابی ما نیز در حال مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن هستند.

 

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم آینده در دستان انقلاب اسلامی بماند باید بدون تردید و شک در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام عرب پور با بیان این مطلب که دشمن با بذر نفاق و ناامیدی به دنبال نابودی این نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: قدرت قوت و توانمندی ما به ولایت است.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان اضافه کرد: امروز سلاح دشمن تردید است و سلاح قدرتمند ما در مقابله با آنها جهاد تبیین است.

 

وی بیان کرد: اگر بخواهیم مقتدرانه پیش برویم باید ولایتمداری و ولایت پذیری را اولویت قرار دهیم.

 

حجت الاسلام عرب پور خاطرنشان کرد: امروز در جهاد تبیین باید شاخص های افراد ذوب در ولایت که در واقع ولی خدا هستند همچون حاج قاسم و دیگر شهدا را به جامعه معرفی کنیم.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان اضافه کرد: همان طور که در گذشته در جنگ سخت باید می دیدیم که دشمن کجا را هدف قرار داده امروز نیز باید ببینیم که دشمن سپاه، دولت، حرکت های انقلابی و حوزه های علمیه را هدف قرار داده است.

 

وی تاکید کرد: ولی فقیه عالم تر به دستورات دین است و دین را بهتر می شناسند و همچنین عالم به جهان اسلام و غیر اسلام است.

 

حجت الاسلام عرب پور ادامه داد: ولی فقیه عامل تر به دستورات، بصیرت تر و هوشیارتر نسبت به توطئه های دشمن است.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: از آنجایی که داعش باطل بود بنابراین  مدیریت صحیح ولایت فقیه داعش را در نطفه خفه کرد.

 

وی در خاتمه با اشاره به این که ولی فقیه دلسوزتر به مصالح مردم، کشور و جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه پاسداران حفاطت و صیانت از انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1195012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha