محاسن رعایت عفاف و حجاب با کمک گروه‌های مردمی در جامعه تبیین شود

فرماندار شهرستان قرچک از ادارات و دستگاه‌های فرهنگی خواست محاسن رعایت حجاب و عفاف و آسیب‌های عدم رعایت این مقوله را در سطح جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، نشست قرارگاه حجاب و عفاف شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار، مسئول امور بانوان فرمانداری و سایر مدیران ادارات پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه قرچک برگزار شد.

 

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب گفت: برای فرهنگسازی عفاف و حجاب بایستی در طول سال و با استفاده از ظرفیت مردمی اقدامات را انجام داد.

 

وی افزود:‌ شهرستان قرچک به نسبت برخی مناطق وضعیت بهتری دارد، اما با این حال بایستی اقدامات مؤثر از جمله تشکیل هسته‌های مشاوره در محلات با کمک مساجد، حسینیه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دانشگاه‌ها، ادارات فرهنگی، کارشناسان و طلاب را عملیاتی کرد.

 


فاتحی نژاد اهمیت دادن به فرهنگ حجاب را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: اگر به عفاف و حجاب درست بپردازیم قدم محکمی برای تحکیم بنیان خانواده برداشته‌ایم و اگر آن را رها کنیم، خانواده را تضعیف کرده‌ایم.

 

فرماندار قرچک بیان داشت:‌ آگاهی‌بخشی درخصوص رعایت ارزش‌ها باید از سنین پایین انجام شود که در این‌باره آموزش و پرورش در حوزه تربیتی رسالت بزرگی برعهده دارد، انتظار داریم ادارات نیز در این مقوله پیشگام باشند و تمامی کارکنان مرد و زن عفاف و حجاب را رعایت کنند.

کد خبر 1195013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha