برگزاری مراسم افتتاحیه مدرسه رسانه ای استاد محمدحسین فرج نژاد

مدرسه رسانه‌ای استاد محمد حسین فرج‌نژاد در قم با سخنرانی حسن عباسی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در قم، همزمان با برگزاری مراسم مدرسه رسانه‌ای استاد محمد حسین فرج‌نژاد به مناسبت اولین سالگرد درگذشت این استاد فقید که عصر روز جمعه 24 تیرماه، ساعت 16 به همت مؤسسه شناخت و مجموعه فرهنگی- تبلیغی فکرت در  مدرسه علمیه معصومیه برگزار می شود،  مستند "سر و  بی قرار" شامل منظومه فکری مرحوم استاد فرج نژاد اکران می شود.

 

همچنین مراسم بزرگداشتی در این راستا با عنوان"طلبه مجاهد" امروز دوشنبه 20 تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه در سالن همایش هلال احمر شهر یزد برگزار و در همین برنامه نیز آن مستند اکران شد.

 

بر اساس این گزارش همچنین در تاریخ بیست و هشتم لغایت سی اُم تیرماه مصادف با سه شنبه تا پنج شنبه نیز مراسم های ویژه ای در شهرستان ابرکوه با سخنرانی سید احمد عبودتیان و حاج عظیم ابراهیم پور برگزار می شود.

 

 لازم به ذکر است روز یکشنبه دوم مردادماه نیز مراسم بزرگداشتی در تهران با سخنرانی استاد سلطانشاهی و استاد تقی پور برگزار می شود و اساتید مورد نظر به تبیین ابعاد مهمی از فعالیت های ماندگار و اثرگذار مرحوم استاد فرج نژاد در سپهر جبهه فرهنگی و رسانه ای می پردازند.

کد خبر 1195083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha