اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای ساخت بیمارستان گالیکش/ بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان مینودشت راه‌اندازی می‌شود

آریان‌پور گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان شهرستان گالیکش اختصاص پیدا کرد.

«رضا آریان‌پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: در حوزه شرق استان چند بیمارستان نیمه کاره و نیازمند تجهیز داریم که پیگیری هایی لازم در این زمینه در حال انجام است.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر تجهیز بیمارستان مینودشت هستیم و اقدامات لازم برای راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان نیز در حال انجام است.

 

وی افزود: حدود ۸ ماه قبل مجوز راه اندازی این بخش از وزارت بهداشت و درمان گرفته شده بود و به زودی تجهیزات مورد نیاز وارد شهرستان می شود و امیدواریم تا هفته دولت بتوانیم این بخش را راه اندازی کنیم.

 

آزیان‌پور بیان کرد: بیمارستان گالیکش هم تا چندماه قبل فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با پیگیری هایی که انجام شد ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مصوب شد که تاکنون ۲۲ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

 

وی گفت: در یکماه اخیر پروژه سرعت خوبی پیدا کرده و پیگیر جذب مابقی اعتبارات هستیم تا بتوانیم تا پایان سال آینده این پروژه را به جاهای خوبی برسانیم.

 

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمارستان کلاله برای پر کردن برنامه آن‌کالی خود در برخی رشته ها با مشکل مواجه بود که مسئولان ذیربط قول های مساعدی برای حل این مسئله دادند. هم چنین پیگیر تامین دستگاه لاپاراسکوپ برای این بیمارستان هستیم.

کد خبر 1195134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha