توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذا در طرح ضیافت غدیر در قزوین

حق شناس گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۳۰۰ هزار پرس غذا در طرح ضیافت غدیر در بین خانواده های نیازمند در قزوین توزیع می شود.

«محسن حق شناس» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از برنامه های عید سعید غدیر اطعام غدیر است که این سنت حسنه از اهمیت بالایی هم برخوردار است.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین ادامه داد: در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است «غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر، ثواب اطعام یک میلیون پیامبر، یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد» که این فرمایش امام صادق (ع) اهمیت اطعام در غدیر را نشان می دهد.

 

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 300 هزار پرس غذا به مناسبت این عید بزرگ و در طرح اطعام غدیر در بین خانواده های نیازمند در قزوین توزیع می شود.

 

حق شناس خاطر نشان کرد: بر این اساس مردم خیر و نیکوکار قزوین می توانند در ضیافت غدیر مشارکت داشته باشند و برای این منظور می توانند کمک های خود را به حساب اطعام غدیر به شماره 5029087000891591 واریز کنند.

 

وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه وقایع اتفاقیه غدیر، برپایی ایستگاه های صلواتی، کاروان شادی غدیر، جشنواره خوشنویسی غدیر، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از سادات و غیره از جمله برنامه هایی است که به مناسبت عید سعید غدیر خم در قزوین اجرایی می شود.

 

کد خبر 1195136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha