همکاری شهرداری منطقه ۱۱ تهران با مساجد در بزرگداشت دهه امامت و ولایت

موسوی گفت: شهرداری منطقه ۱۱ تهران با مساجد در بزرگداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیر اعم از اطعام غدیر، برگزاری مسابقات و ... همکاری می‌کند.

«سید محمد موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۱ تهران با مساجد در بزرگداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیر همکاری خوبی دارد، اظهار کرد: البته این همکاری در همه مناسبت های مذهبی وجود دارد و قطعا به مناسبت بزرگ ترین عید مسلمانان به اوج خود می رسد.

 

شهردار منطقه ۱۱ تهران افزود: امسال قرار است اجرای سنت اطعام غدیر در قالب های مختلف انجام شود و بر همین اساس ما هم در انجام این سنت با مساجد و هیئت های مذهبی این منطقه همکاری می کنیم. 

 

وی اضافه کرد: آذین بندی تمام معابر و اماکن واقع در منطقه ۱۱ شهر تهران به مناسبت دهه ولایت و امامت نیز توسط همکاران ما در شهرداری صورت گرفته و در این زمینه نیز از ظرفیت مسجدی ها و هیئتی ها استفاده کرده ایم ضمن اینکه تعدادی بنر و پوستر نیز به مساجد محوری در این منطقه تحویل داده ایم.

 

موسوی تاکید کرد: امسال برای برجسته تر شدن جشن های عید غدیر در سطح محلات، جشنواره ها را با همکاری مساجد برگزار می کنیم، ۱۰ مسجد محوری در سطح منطقه ۱۱ تهران به این منظور انتخاب شده اند. این جشنواره ها سعی دارند جشن های دهه ولایت و امامت را به میان مردم و منازل مردم ببرند تا همه با رویداد مهم غدیر بیش از گذشته آشنا شوند.

 

وی در پایان یادآور شد: مسابقات فرهنگی و هنری همچون نقاشی، داستان نویسی و تهیه کلیپ هایی از برنامه های مساجد و منازل و هیئت های مذهبی در دهه ولایت و امامت نیز در مساجد به مناسبت عید غدیر برگزار می شود. 

 

کد خبر 1195141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha