جهاد تبیین عظیم‌ترین جهاد است

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: امروز جهاد تبیین به تعبیر مقام معظم رهبری عظیم‌ترین جهاد است که باید همه ما این وظیفه خطیر را با حضور بین آحاد مردم و صحبت و اقناع عمومی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی» در دیدار با اعضای گروه جهادی همیاران ولایت خوزستان به مناسبت دهه امامت و ولایت، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و برکات عظیم این دهه پر خیر و برکت اظهار کرد: امروز جهاد تبیین به تعبیر مقام معظم رهبری عظیم‌ترین جهاد است که باید همه ما این وظیفه خطیر را با حضور بین آحاد مردم و صحبت و اقناع عمومی انجام دهیم.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به موقعیت حساس کشور و لزوم آگاهی‌سازی بیشتر و بصیرت بین مردم افزود: مردم ما از اول انقلاب تاکنون در موقعیت‌ها و شرایط سخت و گوناگون وفاداری خود را به نظام اسلامی و کشور ثابت کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه این امر وظیفه مسئولان را در شرایط کنونی مهم‌تر کرده است ادامه داد: وجود گروه‌های جهادی از دل مردم و با حرکت‌های مردمی و خودجوش امید را بیش از پیش در دل مردم زنده و احیا می‌کند.

 

 

«امیرحسین سوخته‌زاده» ضمن ارائه گزارش از عملکرد این گروه در ماه های اخیر در اهواز و استان پیشنهاداتی جهت فعالیت در حوزه اشتغالزایی مطرح و پیشنهاد شد.

 

مسئول گروه همیاران ولایت خوزستان با اعلام اینکه فعالیت گروه در ماه‌های اخیر منسجم و مستمر بوده است تصریح کرد: این گروه در بسیاری از حوزه‌ها از جمله عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، مسکن و اشتغال بوده است.

 

کد خبر 1195146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha