رقابت ۱۷۰ نفر از قرآنیان خانواده ها و خواهران شاغل در ارتش در مرحله نهایی

سرهنگ ابرهیمی از برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن خانواده ها و خواهران شاغل در ارتش در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات قرآن با حضور ۴۰۰ نفر از علاقمندان آغاز و در نهایت ۱۷۰ نفر از شرکت کنندگان به مرحله نهایی راه یافتند.

سرهنگ دوم عقیل ابراهیمی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مسابقات قرآن خانواده ها و خواهران شاغل در ارتش گفت: مسابقات قرآن خانواده ها و خواهران شاغل ستاد ارتش را از سیزدهم تا پانزدهم تیر ماه به مدت سه روز برگزار کردیم. قبل از این مسابقات، مسابقات مقدماتی در یگان های مربوطه برگزار شد و در واقع این مجموعه نخبگان قرآنی خانواده ها و خواهران شاغل به این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

 

رییس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مسابقات مرحله ستادی این گروه از قرآنیان برگزار شده و برگزیدگان به مرحله سراسری ارتش که در مشهد مقدس است، راه یافتند. این مسابقات در پنج رشته حفظ، قرائت، مفاهیم، ترتیل و اذان است. این دوره از مسابقات با حضور 400 نفر از خانواده ها و خواهران شاغل در ارتش برگزار شد که از میان این تعداد 170 نفر به مرحله بعدی راه یافتند.

 

وی اظهار کرد: متسابقین شامل خواهران شاغل، همسران کارکنان و فرزندان کارکنان که شامل فرزندان پسر و دختر است که در دو بخش بالای 15 سال و زیر 15 سال به رقابت پرداختند.

 

وی تصریح کرد: مسابقات مرحله سراسری آجا از پنجم الی دهم شهریور در مشهد مقدس برگزار می شود که این منتخبین در رقابت با سایر نیروهای ارتش به رقابت می پردازند.

کد خبر 1195165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha