فارس می تواند کانون رویدادهای گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی باشد

محسن نژاد با اشاره به اینکه فارس می تواند کانون رویدادهای گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی باشد، گفت: این سه حوزه می تواند خاستگاه فعالیت های گردشگری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید موید محسن نژاد»، امروز (سه شنبه 21 تیر) در جمع خبرنگاران که در سالن «شهید سلیمانی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: در ایام دهه ولایت و امامت جشنواره «اقوام ایران زمین» برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به اینکه فارس می تواند کانون رویدادهای گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی باشد، افزود: این سه حوزه می تواند خاستگاه فعالیت های گردشگری باشد.

وی با اشاره به اینکه تقویمی رویدادهای استان در حوزه گردشگری تهیه می شود و مبنای فعالیت ها ما خواهد بود، تاکید کرد: بحث ایجاد شور و نشاط یکی از دستور العمل های این جشنواره است چرا که جشنواره قبل از محرم برگزار می شود.

محسن نژاد اظهار کرد: فارس و شیراز نیاز به معرفی بیشتر دارد و این جشنواره را به عنوان یک ابزار برای معرفی بیشتر خواهد بود و یکصد غرفه در آن ایجاد شده است و این نمایشگاه حدفاصل چهارراه ادبیات تا چهارراه حافظیه برپا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این یک کار مشارکتی است و دستگاه هایی نظیر استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در اجرای آن همکاری دارند، یادآور شد: استان های فارس، خوزستان، لرستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان شرقی، گلستان و خراسان جنوبی در این نمایشگاه که از فردا آغاز می شود و 10 روز ادامه دارد، حضور دارند.

کد خبر 1195166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha