مسابقه ‌«پرتاب دارت» در کانون ‌«منتظران نور» جهرم برگزار شد

نیکجو گفت: یک دوره مسابقه ‌«پرتاب دارت» ویژه نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری ‌«منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یک دوره مسابقه دارت ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم همزمان با هفته ولایت برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: این برنامه ویژه گروه سنی نوجوانان «شهید محمدهادی نعمتی» و پس از برگزاری کلاس هفتگی عقیدتی برگزار و مورد استقبال بچه های مسجد قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: در این برنامه حدود ۱۷ نفر از نوجوانان مسجدی حضور داشتند و با یک رقابت جذاب و دیدنی یک شب خوب را برای خود و دوستانشان رقم زدند.

 

نیکجو به اهداف برگزاری مسابقه ورزشی پرتاب دارت اشاره کرد و اظهارداشت: این مسابقه با هدف نشاط و سرگرمی میان بچه های مسجد و ایجاد روحی شادابی و سرزندگی برگزار شده است.

 

وی عنوان کرد: در پایان این رقابت ها، «سجاد سراجی» به مقام نخست رسید و «سینا محسن پور» و «متین رضایی نژاد» به ترتیب عناوین دوم و سوم مسابقات دارت بچه های مسجد را به خود اختصاص دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم فعالیت های ورزشی را موجب تقویت روحیه جمعی و شادابی میان بچه های مسجد عنوان کرد که همواره در کنار تذکیه نفس مورد تاکید بزرگان دین واقع شده است.

 

وی عنوان کرد: این برنامه ها در کنار سایر فعالیت های دینی و مذهبی از اولویت های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» بوده و موجب جذب نوجوانان و نونهالان به سمت مسجد می شود.

کد خبر 1195175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha