سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به قم

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور امروز در سفر به قم از چند طرح اقتصادی و عمرانی در این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز در سفر به قم روند اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور را بررسی کرد.

 

سید صولت مرتضوی در این سفر از کارخانه در دست ساخت تولید چادر مشکی و از آزاد راه  شهید سلیمانی بازدید کرد.

 

معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از محل احداث واحد صنعتی تولید کننده چادر مشکی در قم نسبت به تامین ارز مورد نیاز طرح جهت خرید و نصب ماشین آلات نساجی تاکید کرد.

 

تامین ارز برای تهیه ماشین آلات کارخانه چادر مشکی و تامین اعتبار برای ساخت آزاد راه  از مسائلی بود که مسئولان استان در این بازدید مطرح کردند.

 

با ساخت کارخانه چادر که کلنگ احداث آن از مهر ماه سال گذشته به زمین زده شد ۴۰ درصد نیاز کشور تامین خواهد شد. در صورت اختصاص اعتبار مناسب این کارخانه تا دو سال آینده وارد مدار تولید می‌شود.

 

آزاد راه کنار گذر غربی قم - سلفچگان - اراک که به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مزین شده از مسیر‌های مهم و ترانزیتی است که به طول ۱۱۰ کیلومتر است و به صورت شش خطه آزادراهی احداث خواهد شد.

 

این مسیر یکی از مهم‌ترین مسیر‌های ترددی کشور به شمار می‌آید که مرکز کشور را به خلیج فارس متصل می‌کند و به لحاظ اقتصادی اهمیت بسزایی خواهد داشت و اولین آزادراهی است که در مسیر تهران به خلیج فارس طراحی شده‌است.

کد خبر 1195191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha