لزوم تقویت ارتباط بین نسل جوان و آرمان‌های انقلاب

حجت‌الاسلام روحانی میدان‌داری پایگاه‌های مقاومت بسیج در برگزاری آئین نماز جمعه را لازم و ضروری دانست و گفت: تقویت ارتباط بین نسل جوان و آرمان‌های انقلاب از جمله رسالت‌های مهم پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (سه‌شنبه، ۲۱ خرداد) در جریان بازدید از نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های بسیج حوزه شهری شهید مطهری اظهار داشت: بین دو عید بزرگ اسلامی قرار داریم و در همینجا ایامی که بر ما سپری می‌شود را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
امام جمعه شهرستان رودسر ضمن اشاره به نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های بسیج عنوان کرد:‌ قطعا همه فعالیت‌های یک پایگاه را نمیتوان در قالب چند عکس به نمایش گذاشت و اگر کسی چنین قضاواتی داشته باشد قضاوت ظالمانه‌ای است.
 
روحانی با بیان اینکه نمایشگاه طرح اسوه می‌تواند گویای گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیج و فرصتی برای رفع کمبودها باشد تصریح کرد: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها و افرادی که از آن بازدید می‌کنند بسیار مفید است و موجبات بالندگی و سرزندگی پایگاه‌ها را فراهم سازد.
 
وی اذعان کرد: طبیعی است در چنین شرایط خاصی که ما در آن حضور داریم در حالیکه دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا جوانان را جدا و بین آنان و نسل جدید و آرمان‌های انقلاب فاصله ایجاد کند پایگاه‌های مقاومت بسیج در هر محله‌ای بایستی با شتاب و توان بیشتر تلاش کنند و از روزمرگی که افت بزرگی است، دور شوند.
 
امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه امروزه یکی از امیدهای مقام معظم رهبری جهت پیشروی در جبهه‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج است اضافه کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج هم در مقابل باید برای تحقق رسالت خطیر خود تلاش حداکثری داشته باشند تا این امید همچنان در دل مقام معظم رهبری باقی بماند.
 
روحانی با تاکید بر اینکه در حوزه کار فرهنگی به مانند پایگاه‌های بسیج تشکلی با چنین ابعادی وجود ندارد افزود: در اینجا از فرمانده حوزه مقاومت بسیج و تلاش وافر آن ها و شورای فرماندهی، فرمانده سپاه ناحیه، جانشین ایشان تشکر و قدردانی میکنم.
 
وی یادآور شد: اجرای طرح شهید سلیمانی و مبارزه با اپیدمی کرونا و حضور همه جانبه بسیج در این میدان مبارزه به ویژه در استان گیلان سرآمد کل کشور بوده است و انتظار داریم عکس‌های بیشتری حول محور این موضوعات در نمایشگاه طرح اسوه بسیج به نمایش گذاشته شود.
 
امام جمعه شهرستان رودسر اذعان کرد: جوانان و پایگاه‌های بسیج ما در آن دوران اوج همه‌گیری کرونا که کل دنیا در شوک قرار گرفته بود شجاعانه و خالصانه‌ وارد میدان خدمتگذاری به مردم شدند و این حضور می‌تواند برای سایر کشورها به عنوان یک الگوی موفق از مبارزه با این بیماری منحوس محسوب شود.
 
روحانی ارائه عکسهایی از فعالیت حلقه‌های صالحین و ارتباط پایگاه‌های مقاومت بسیج با نهاد امامت جمعه و حضور جوانان در این نمایشگاه را هم لازم و ضروری خواند و بیان داشت: بنا به فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری روحانیت محور بودن پایگاه‌های بسیج امری مسلم است و انتظار داریم همه ابعاد اولویت‌دار پایگاه‌ها در نمایشگاه طرح اسوه به نمایش درآید.
 
وی مردمی کردن برگزاری نماز جمعه با همکاری و مشارکت گسترده پایگاه‌های مقاومت بسیج را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرمودند که در میدان‌هایی مانند سازندگی حضور پیدا کنند انتظار است این حضور با میدان داری پایگاه‌های مقاومت بسیج در آئین نماز جمعه هم رقم بخورد.  
 
 
کد خبر 1195200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha