رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس پرداخته است

بابلی،گفت: رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی رانصیب انسان می کند.

صدراله بابلی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف،گفت: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است بنابراین نباید با سهل انگاری بگذاریم دشمن در راستای تضعیف این مقوله مهم به هدف خود برسد. 

 

فرماندار سرپل ذهاب، افزود: هفته حجاب و عفاف می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، استحکام بنیان خانواده، مقابله با تهاجم فرهنگی موثر واقع شود.

 

وی خاطر نشان کرد: حجاب از مترقی‌ترین قوانین اسلام است، که خداوند در آیاتی از سوره‌های نور و احزاب نسبت به رعایت حجاب زنان دستورات صریح به پیامبر گرامی اسلام(ص) داده است.

 

بابلی، تاکید کرد: بنیاد عفاف و حجاب یک نهاد مردمی و ماموریتی دارد تا گسترش و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب را محقق سازد لذا با بهره‌گیری از دانش و تجربه افراد موثر و تدوین اهداف راهبردی ها و طرح‌ها و برنامه‌های قابل اجرا و طرح مطالبه‌گری اجرای قانون عفاف و حجاب توسط دستگاه‌های اجرایی باید این امر محقق سازیم. 

 

فرماندار سرپل ذهاب، اظهار کرد:حجاب و عفاف همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است زیرا حفظ حجاب و عفاف به حذف بسیاری از گناهان کمک می کند و رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی رانصیب انسان می کند.   

 

وی در پایان گفت:در هفته عفاف و حجاب برنامه‌ها به صورت متمرکز و پررنگ‌تر از قبل در شهرستان اجرا می‌شود .

کد خبر 1195251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha