ترویج فرهنگ و منش پهلوانی از اهداف اصلی فرهنگی ورزشی «شمیم» است

سردار بوعلی گفت: ترویج فرهنگ و منش پهلوانی میان خانواده ها و ورزشکاران از اهداف اصلی فرهنگی ورزشی «شمیم» است و سازمان فرهنگی خانواده سپاه آن را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 21 تیر) در چهارمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم» ویژه خانواده ‌های سپاه پاسداران در شیراز گفت: یک هزار و 372 شرکت کننده از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده اند که سه روز و در 6 رشته‌ ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم» در رشته‌ های ورزشی فوتبال، والیبال، تکواندو، آمادگی جسمانی، تیراندازی و شنا و در رده سنی نونهالان، نوجوانان وجوانان برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره بیان کرد: ترویج فرهنگ و منش پهلوانی میان خانواده ها و ورزشکاران از اهداف اصلی فرهنگی ورزشی «شمیم» است و سازمان فرهنگی خانواده سپاه آن را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

سردار بوعلی اعلام کرد: شرکت کنندگان در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم»، برگزیدگان جمع ۲۰ هزار نفری مسابقات انتخابی هستند که در پی کسب مقام ‌های برتر، به این مرحله راه یافته اند.

کد خبر 1195272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha