برنامه های پایگاه تابستانه فرهنگسرای قرآن به مناسبت دهه امامت و ولایت

زکی لو از برگزاری برنامه های متنوعی به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط کانون جهادی فرهنگسرای قرآن خبر داد.

« سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از برگزاری برنامه های متنوعی به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط کانون جهادی فرهنگسرای قرآن خبر داد.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود:  فرهنگسرای قرآن با توجه به شروع فصل تابستان و برنامه ریزی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عزیز برنامه های متنوعی را در پایگاه تابستانه کانون جهادی ترنج  با شعار « روی خط زندگی » برگزار می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: کارگاه صدای پای دوست با موضوع تئاتر و سرودهای ملی مذهبی آئینی ویژه دختران از اولین اتفاقات مهمی بود که تابستان امسال رقم خورد.

 

زکی لو درباره نحوه فعالیت کارگاه صدای پای دوست توضیح داد: این کارگاه با حضور دو مربی حرفه ای رشته تئاتر خانم ها علی یاری و رضا زاده از اول تیرماه تا پایان مرداد در سالن هدی هفته ای سه جلسه برگزار می شود و اولین خروجی این کارگاه، نمایش زیبای «غدیر خم » است که به مدت 40 دقیقه و توسط 7 هنرجوی دختر اجرا می شود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: برگزاری کارگاه های مهارتی و آموزشی با حضور مربیان مجرب سعی فراوانی در تربیت روح و روان نوجوانان دارد و این کارگاه ها همه روزه از ساعت 9 الی 13 در فرهنگسرای قرآن برگزار می شو.

 

زکی لو گفت:  از این کارگاه ها با عناوین ترفندهای مادرانه، موشن گرافی، میناکاری روی سفال، نقاشی و ... می توان  نام برد.


وی تصریح کرد: « فضای فیض » نام برنامه ای است توسط کانون رایه الزهرا (س) که به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: برنامه  « فضای فیض » با  برپایی ایستگاه صلواتی،‌ مولودی خوانی و نمایشگاه روز پنجشنبه 23 تیرماه از ساعت 17 الی 19 برگزار می شود.

 

زکی لو گفت: علاقه مندان برای بهره گیری از این برنامه ها می توانند همه روزه از ساعت9 تا13  به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی فرهنگسرای قرآن مراجعه کنند.

 

کد خبر 1195279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha