کانون‌ تخصصی تعلیم و تربیت خادمیاران رضوی آران و بیدگل افتتاح شد

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از راه اندازی کانون‌ تخصصی تعلیم و تربیت خادمیاران رضوی در این شهرستان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت، دفتر کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل در آیینی با حضور جمعی از مسئولان و خادمیاران فرهنگی در اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل راه‌اندازی شد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل افزود: کانون‌های تخصصی تعلیم و تربیت محورهای مشاوره تحصیلی در مقاطع تحصیلی، تدریس خصوصی و رایگان، شناسایی دانش آموزان و کمک برای رفع نواقص در تهیه ابزار کمک آموزشی و لوازم التحریر و معرفی دانش آموزان نیازمند به مشاوره عمومی در حوزه‌های مختلف از جمله دارو، بهداشت و درمان، مالی، علمی، مذهبی، روان پزشکی و تحقیقاتی را پوشش می‌دهد.


آذرباد ادامه داد: ۱۴ خادمیار معلم و فرهنگی بازنشسته در بین خادمیاران رضوی و ۳۰ یاور رضوی فرهنگی عضو کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل هستند که با راه‌اندازی کانون تخصصی تعلیم و تربیت در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان و با مسئولیت یکی از خادمیاران رضوی کمک بزرگی در حوزه علمی و پشتیبانی به دانش آموزان نیازمند خواهد شد.


مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر اینکه دانش آموزان دارای ضعف تحصیلی و اختلال یادگیری می‌توانند با استفاده از خدمات تعلیم و تربیت خادمیاران رضوی به رشد و شکوفایی علمی برسند گفت: کانون‌های تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی بهترین ظرفیت نهادینه سازی مباحث آموزشی و پرورشی خانواده و اجتماع در بستر فرهنگی معنوی ولایی جامعه حول محور امام مهربانی‌ها است.

 

به گفته وی، دانش آموزان هر کدام نماینده‌ای از یک خانواده در مدرسه هستند که می‌توانند مبلّغ پویش‌های رضوی در خانه و جامعه شوند و فرهنگ رضوی را به صورت گسترده در اجتماع نهادینه کنند.

کد خبر 1195332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha