آسمان مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در شب غدیر خم نورافشانی می شود

اسلامی از اجرای برنامه های ذبح قربانی و جشن بزرگ غدیر ولایت در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: آسمان این مسجد در شب غدیر خم نورافشانی می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت که از عید سعید قربان تا عید غدیر خم نامگذاری شده، برنامه های متعددی در این مسجد پیش بینی شده است.

 

اسلامی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ غدیر ولایت و اجتماع غدیریون در روز جمعه 24 تیرماه در ساعت 18 در بوستان خرداد کوی فرهنگ گفت: در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی، ایستگاه سلامت، ایستگاه نقاشی، مشاوره حقوقی، تربیتی و توزیع شیرینی و شربت پیش بینی شده است.

 

وی از ذبح قربانی و توزیع در بین نیازمندان در روز عید قربان و عید غدیر خم خبر داد و گفت: در طول این دهه مسابقه فرهنگی از خطبه غدیر اجرا و به نفرات برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.

 

این مسئول با اشاره به اجرای طرح نذر نا در پنج نانوایی منتخب در این منطقه در روز 27 تیرماه از ساعت 8 تا 12 صبح گفت: همزمان با عید غدیر یک هزار پرس غذای گرم در مسجد پخت و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

اسلامی ادامه داد: برگزاری پویش پرچم و نصب پرچم بر سر درب منازل و نورافشانی آسمان مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ همزمان با شب عید غدیر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روز است.

 

کد خبر 1195343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha