«خنده دریا» اثر گروه سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا لردگان بازخوانی شد

نظری گفت: از سرود تولیدی «خنده دریا» توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان به مناسبت دهه امامت و ولایت بازخوانی شد.

«مهدی نظری» از رونمایی سرود «خنده دریا» اثر تولیدی گروه سرود کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این سرود به مناسبت دهه امامت و ولایت بازخوانی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان ادامه داد: این سرود با همکاری اداره تبلیغات، سپاه ناحیه و حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) شهرستان لردگان تهیه شده است.

 

وی ابراز کرد: «وحید حسین پور» و «شایان ابراهیم محمدی» از اعضای کانون فرهنگی هنری نسیم صبا لردگان تکخوانان سرود «خنده دریا» هستند.

 

وی افزود: گروه سرود نسیم صبا در تمام طول سال با تولید و یا بازخوانی سرودهای مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی فعالیت مستمر داشته و اجرای سرودهای پاتوقی در گلزار مطهر شهدا، خیابان ها، میادین اصلی شهر، پارک ها و ... در مناسبت های مذهبی و ملی در طول سال را تولید و اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم صبا، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان افزود: تبدیل کردن شهرستان محروم لردگان در استان چهارمحال و بختیاری با فعالیت ها و کسب موفقیت های گروه سرود نسیم صبا به یکی از قطب های تولید سرود در استان و کشور و گرایش ویژه نوجوانان و جوانان به حضور در گروه های سرود و تشکیل گروه های سرود جدید در کانون های فرهنگی هنری مساجد و مدارس شهرستان از دیگر موفقیت های به دست آمده کانون فرهنگی هنری نسیم صبا در فعالیت های تخصصی سرود است.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا نگاهی ویژه به کادر سازی و نگاه تشکیلاتی دارد و اقدام به برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص در طول سال، مثل تک خوانی و تهیه کنندگی و تنظیم و آهنگسازی و... برای اعضای گروه سرود داشته و اعضای گروه سرود را به عنوان مربی به کانون های دیگر و مدارس و نهادهای درخواست کننده برای آموزش و تشکیل گروه های سرود اعزام کرده است.

 

خاطرشان می شود: گروه سرود «نسیم صبا» تاکنون سرود «شمس الشموس» به مناسبت ميلاد امام رضا (ع)، «پیمان جاویدان» را به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سرود «مکتب عشق» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، سرودهایی با نام «مدافعان سلامت»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی (ع)»، «خم ولایت» و «ایران» را تولید کرده است.

 

کد خبر 1195344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha