اکران رایگان فیلم‌های «هناس» و «بدون قرار قبلی» در سینماهای خراسان شمالی

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اکران رایگان دو فیلم «هناس» و «بدون قرار قبلی» ویژه بانوان و خانواده های آن ها در پنج سینمای خراسان شمالی همزمان با ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «رضا رضایی» درباره اکران ویژه سینماهای استان در روز ۲۱ تیرماه توضیح داد: دو سینمای گلشن و عمیق در بجنورد، غدیر شیروان، نسیم اسفراین و سینما اندیشه در مانه و سلمقان دو فیلم سینمایی «هناس» و «بدون قرار قبلی» را در روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه یک سانس رایگان به اکران این دو فیلم اختصاص می دهند.

 

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی درباره استفاده از این امکان برای مخاطبان هم گفت: علاقمندان می‌توانند به سایت‌های فروش بلیت و یا خود سینماها مراجعه کرده و بلیت رایگان را دریافت و به ‌صورت خانوادگی از این اکران رایگان استفاده کنند.

 

رضایی بیان کرد: امروز و همزمان با 21 تیرماه روز عفاف و حجاب، ساعت 18 سینما گلشن بجنورد و سینما نسیم اسفراین فیلم سینمایی«هناس»، سینما عمیق بجنورد فیلم «بدون قرار قبلی» و ساعت ۱۹  و ساعت ۲۰ به ترتیب سینما غدیر شیروان و سینما اندیشه مانه و سملقان فیلم «هناس» را به صورت رایگان اکران خواهند داشت.

 

گفتنی است؛ «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 تیرماه در توئیتی وعده اکران رایگان دو فیلم «هناس» و «بدون قرار قبلی» را در روز ۲۱ تیرماه همزمان با روز ملی حجاب و عفاف برای بانوان و خانواده‌ها، داده بود.

کد خبر 1195347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha