ارائه خدمات مطلوب به مسافران در فارس در ایام دهه «ولایت»

ایمانیه گفت: تمامی دستگاه های عضو ستاد سفر استان فارس برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران در ایام مبارک دهه «ولایت» آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز سه شنبه (21 تیر) با تبریک دهه «ولایت» در جمع خبرنگاران گفت: تمامی دستگاه های عضو ستاد سفر استان فارس برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران در ایام مبارک این دهه آمادگی کامل دارند.

استاندار فارس افزود: فارس به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و مهد تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران زمین از مقاصد اصلی گردشگری در ایام و مناسبت های مختلف سال است.

وی اضافه کرد: زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان واجب التکریم (ع) از اهداف اصلی گردشگران و مسافرانی است که به شیراز سفر می کنند و در ایام و تعطیلات مذهبی مانند اعیاد دهه «ولایت» شاهد حضور بیشتر این زائران هستیم.

استاندار فارس تاکید کرد: بر همین اساس در دهه امات و ولایت دستگاه های استان تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا خدمات مطلوب رفاهی به گردشگران ارائه کنند.

ایمانیه ادامه داد: اورژانس، امداد و هلال احمر، پلیس راهور و نیروی انتظامی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های خدمات رسان برای این خدمات رسانی در ایم دهه ولایت آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی برای رفع موانع در ارائه خدمات رسانی مطلوب تر به مسافران و گردشگران تابستانی در استان فارس گفت: مراکز اقامتی استان فارس از جمله هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، هتل های سنتی و اقامتگاه های بوم گردی با ظرفیت بیش از  24 هزار تخت اقامتی آماده پذیرش گردشگران در این ایام هستند و و درصورت نیاز مدارس آموزش وپرورش، کمپ ها و سالن های ورزشی نیز برای اسکان گردشگران در چرخه ارائه خدمات به مسافران قرار خواهند گرفت.

استاندار فارس اعلام کرد: در دهه ولایت وامامت که از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم است، استان فارس و شهر مقدس شیراز به برگزاری سلسله برنامه های فرهنگی و مذهبی توسط ستاد «غدیر خم»، آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی اقدام می کند تا حال و هوای استان به شمیم خوش ولایت و امامت عطرآگین شود.

کد خبر 1195380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha