جشن های دهه ولایت در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام بخشی گفت: در دهه ولایت برنامه‌های متنوع و متعددی برای زائران حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) تدارک دیده شده است و سلسله جشن‎‌‌های «شکوه ولایت» یکی از برنامه‌های حرم رضوی است که در دهه ولایت هر شب در صحن پیامبر اعظم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی بخشی» امروز سه شنبه (۲۱ تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دهه ولایت برنامه‌های متنوع و متعددی برای زائران حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) تدارک دیده شده است، اظهار داشت: سلسله جشن‎‌‌های «شکوه ولایت» عنوان یکی از برنامه‌های حرم رضوی در دهه ولایت است که هر شب از ساعت ۱۸ در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز و تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه دارد.

 

مدير مراسم حرم مطهر رضوی گفت: هر شب در این ویژه برنامه‎ اساتید مطرحی مانند آیت‌الله سیداحمد خاتمی و حجج‌الاسلام والمسلمین فرازی‌نیا، واعظ موسوی، کعبی، پناهیان، دهشت و فرحزاد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

وی تصریح کرد: قرائت ادعیه، قرائت مجلسی قرآن کریم، مدیحه‌سرایی با حضور مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع)، اجرای مسابقه، معرفی کتاب، شعرخوانی و اجرای گروه سرود بخشی از برنامه‌های شکوه ولایت در این شب‌ها است.

 

حجت الاسلام بخشی بیان کرد: در مراسم امشب، آیت‌الله سیداحمد خاتمی و حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی سخنرانی، مرتضی اسلامی‌نژاد و رسول میثمی به مدیحه‌سرایی و جواد خراشادی‌زاده به شعرخوانی خواهند پرداخت.

 

کد خبر 1195382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha