تأكيد مدير حوزه‌هاي علميه مازندران بر حضور روحانيون در صدا و سيما

حجت الاسلام فلاح با ابراز گله مندی از عملکرد صدا وسیما درخصوص عدم تهیه گزارش از فعالیت های طلاب درعرصه های دینی، فرهنگی، جهادی، تغسیل و تدفین اموات کرونایی و ...، گفت: با گذشت بیش از ۴۳سال از انقلاب اسلامی حوزه های علمیه جایگاهی در رسانه ها ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام«جواد فلاح» امروز(۲۱تیر) در نشست ائمه جمعه و معاونین تبلیغ حوزه های علمیه شهرهای ساحلی با محوریت اجرای طرح های فرهنگی دریا با اشاره به مشکلات در حوزه فرهنگی و موازی کاری در این عرصه، اظهار کرد: ۱۰نهاد فرهنگی بودجه فرهگی دریافت می کنند اما بار اصلی این عرصه به عده حوزه های علمیه نهاده شده است.

 

مدیرحوزه های علمیه مازندران با بیان اینکه باید ساحل سالم و در طراز انقاب اسلامی داشته باشیم، افزود: طرح مکان های آسیب پذیر، امینه و ... با کمترین بودجه و امکانات درحال اجرایی است.

 

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه در تامین هزینه رفت و آمد طلاب و مبلغین فعال در طرح های فرهنگی مشکل داریم، گفت: حوزه های علمیه پیشتاز در عرصه فرهنگی هستند اما بودجه به این نهاد تزریق نمی شود و طلاب به صورت جهادی درحال فعالیت هستند.

 

وی با ابراز گله مندی از عملکرد صدا و سیما درخصوص عدم تهیه گزارش تصویری از فعالیت های طلاب خواهر و برادر در عرصه های دینی، فرهنگی، جهادی، تغسیل و تدفین اموات کرونایی و ...، ادامه داد: با گذشت بیش از ۴۳سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی حوزه های علمیه جایگاهی در رسانه هابه ویژه صدا و سیما ندارد.

 

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه از غرب تا شرق مازندران درحال جمع آوری اطلاعات مشاهیر و مفاخر حوزه های علمیه هستیم، گفت: ۱۳۰۰مبلغ و مبلغه در استان داریم که جذب طلبه در استان محدود است در صورتیکه روحانیون و ائمه جمعه باید مبلغ مردم برای ادامه تحصیل فرزندان خود در حوزه های علمیه باشند.

 

 

کد خبر 1195399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha