دلیل تدوین منشور اخلاقی کسب و کار توسط اتاق بازرگانی فارس

ایزدفر گفت: گسترش اخلاق و اصول و ارزش های اخلاقی نیز در کنار کسب ثروت در حوزه اقتصاد باید مورد توجه قرار بگیرد و به همین دلیل تدوین منشور اخلاقی کسب و کار در دستور کار اتاق بازرگانی فارس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صلاح الدین ایزدفر»، امروز (سه شنبه 21 تیر) در جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: گسترش اخلاق و اصول و ارزش های اخلاقی نیز در کنار کسب ثروت در حوزه اقتصاد باید مورد توجه قرار بگیرد و به همین دلیل تدوین منشور اخلاقی کسب و کار در دستور کار اتاق بازرگانی فارس قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس افزود: مبنای تمام فعالیت ها در حوزه اقتصاد نباید بر کالا معطوف شود و اخلاق و تکریم انسانی باید مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: برای نیروی انسانی باید احساس تعلق به مجموعه کسب و کار خود ایجاد شود زیرا موجب کسب نتیجه عالی اخلاقی و اقتصادی خواهد شد و تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های بنگاه های اقتصادی باید به تمام بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی معطوف شود.

ایزدفر اعلام کرد: تدوین منشور اخلاقی کسب و کار در دستور کار کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس قرار گرفته و جلسات تدوین این منشور اخلاقی به زودی و با حضور بزرگان اقتصادی استان، اعضای کمیسیون و کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1195402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha