مدیریت جهادی اولویت مدیران در جهرم باشد

شعبانی گفت: مدیران شهرستان جهرم باید مدیریت جهادی با برنامه ریزی منسجم را سرلوحه کار خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «حسن شعبانی»، امروز (سه شنبه ۲۱ تیر) در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم بسیج را به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: بسیج و سپاه با برخورداری از نیرو‌های متعهد و ولایتمدار پشتوانه‌ای محکم برای نظام است که در دوران هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارند و پس از این دوره نیز در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه سازندگی پیشگام بوده و هستند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این‌که فعالیت سپاه و بسیج صرفاً به مسائل نظامی محدود نمی شود، افزود: نیروهای مخلص سپاه و بسیج  بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا با تمام امکانات از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و کمک‌های مومنانه به میدان آمد  و بنا به  فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب از جمله علمی و فناوری و عرصه سازندگی،خاطر نشان کرد: آن چه مدنظر است حفظ روحیه ایثار، عدالت محوری، رسیدگی و رفع مشکل محرومان و اصرار برای فرامین رهبری جهت پیشبرد اهداف تدوین شده نظام مقدس اسلامی است.

شعبانی با تاکید بر تعامل بعنوان مهمترین لازمه خدمت، توسعه و سامان دادن مشکلات و پاسخگویی به مردم را از اهداف خود برشمرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم اصل خدمتگزاری به مردم را  به عنوان مهمترین اولویت کاری برشمرد و تصریح کرد: همه ما بعنوان مسئول نظام اسلامی باید مدیریت جهادی با برنامه ریزی منسجم را سرلوحه کار خود داشته باشیم.

«غلامعلی احمدی»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم نیز در سخنانی ضمن  عرض تبریک انتصاب شعبانی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان جهرم و توفیق روزافزون در انجام این مسئولیت خطیر، گفت: بسیج و سپاه همواره در کنار مردم و مسئولان بوده و با همه توان برای خدمت در عرصه‌های مختلف آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت اعلام می دارد.

کد خبر 1195429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha