برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی سبک و سنگین در شیراز

فرهادی گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی سبک و سنگین در شیراز به مدت چهار روز از ۲۱ تیر در محل نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (سه شنبه 21 تیر) از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت:  نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی سبک و سنگین در شیراز به مدت چهار روز از 21 تیر در محل نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: در این نمایشگاه از چندین محصول جدید نیز رونمایی خواهد شد و چندین شرکت معتبر خودرو سازی محصولات جدید خود را معرفی و رونمایی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: صنعت خودرو بخش های کوچک و بزرگ زیادی را تحت پوشش خود دارد و سهم بالایی از اشتغال و صادرات را برای کشورهای پیشرفته فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: بیش از 30 شرکت در این نمایشگاه از استان های فارس، تهران، البرز، آذربایجان شرقی و سمنان حضور دارند و و برای جمایت از صنایع خودرو که شبکه گسترده ای از روابط اقتصادی داخلی یا بین المللی را شکل می دهند در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز تلاش شده زمینه مناسبی در این خصوص فراهم شود.

فرهادی اعلام کرد: 70 درصد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه غیر بومی هستند و سه سالن و بیش از پنج هزار متر مربع به صورت مفید به این نمایشگاه اختصاص داده شد.

وی گفت: بازدیدکنندگان می توانند بلیت بازدید رایگان را از سایت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس به آدرس www.farsfair.ir دریافت کنند.

کد خبر 1195432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha