لزوم ایجاد امنیت و نشاط برای مردم در طرح های سالم سازی دریا

وحیدی با تاکید بر لزوم ایجاد امنیت و نشاط برای مردم در طرح های سالم سازی دریا گفت: هدف از سفر به گیلان بررسی نوار ساحلی و میزان رضایت مردم است.

به گزارش خبرگزاری  شبستان از رشت، «احمد وحیدی» عصر امروز ( سه شنبه، ۲۱ تیر) در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ساحل مروارید خزر رشت هدف از این سفر را چگونگی ارائه خدمات و بررسی میزان رضایت مردم اعلام کرد.

 

وزیر کشور با تاکید بر ایجاد امنیت و نشاط برای مردم در طرح های سالم سازی دریا، حضور ناجیان غریق در سواحل را مورد اشاره قرار داد و افزود: فراهم کردن بستر لازم برای رفاه و آرامش مردم از دیگر اهداف سفر است.

 

وی با اشاره به گفتگو با مسافران در سواحل استان از اعلام رضایت گردشگران از طرح های ساحلی استان خبرداد و گفت: خوشبختانه مسافران رضایت داشتند و مشکل خاصی نبود.

 

وحیدی در ادامه به مشکل پسماند استان که از مشکلات طولانی مدت است که مورد غفلت واقع شده بود اشاره‌ و اظهاركرد: این معضل با روی کار آمدن دولت جدید طی چند ماه اخیر مورد توجه قرار گرفته و کارها در حال انجام است تا به وعده هایی که مردم دادیم، عمل کنیم.

 

وزیر کشور اعلام کرد: اجرای کمپوست، دفن بهداشتی و ایجاد فضای بهداشتی در دفنگاه زباله سراوان در دستور کار است و قدم های خوبی برداشته شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1195461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha