اولویت پروژه‌ها در خوزستان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان است

فتوحی اولویت پروژ‌های خوزستان را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان دانست و گفت: متوسط رشد اقتصادی درنظر گرفته شده برای کشور در سال جاری ۸ درصد بوده ولی با توجه ظرفیت استان این موضوع برای خوزستان ۹.۵ درصد تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آقارضا فتوحی» امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خوزستان اظهار کرد: متوسط رشد اقتصادی که در سال جاری برای کشور در نظر گرفته شده ۸ درصد بوده ولی در خوزستان باتوجه به منابع و ظرفیت‌هایی که وجود دارد ۹.۵ درصد تعیین شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کرده‌اند افزود: اولویت پروژه‌های استان با پروژه‌های دانش‌بنیان بوده دستگاه‌ها باید ارتباط خود را با پارک علم و فناوری تقویت کنند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نظم خوب و شفافیت کاملی در بودجه خواهد بود باید بر اساس این ضوابط و معیارها کاری کنیم تا بتوانیم تمام پروژ‌های نیمه تمام که براساس ظرفیت و منابع به استان اختصاص یافته را به اتمام برسانیم.

 

فتوحی با تاکید بر اتمام پروژه‌های سفر سال‌های پیش مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تصریح کرد: باید پروژ‌ه‌هایی که توجیه اقتصادی دارند و نیمه تمام هستند اولویت قرار داده شوند و با اتمام آن پروژه‌های جدید آغاز شود.

 

وی همکاری بانک‌ها در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق و توجه بیشتر به مسکن را مهم دانست و یاد آور شد: پیگیری سختی کار و بدی آب و هوا در خوزستان و برطرف کردن مشکلات ایثارگران و توجه بیشتر به آن‌ها از مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد‌.

 

کد خبر 1195467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha