تجمع بزرگ حجاب و عفاف در اراک برگزار شد

تجمع بزرگ حجاب و عفاف به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب با حضور گسترده شهروندان اراک در مصلای بیت المقدس این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، عصر امروز (21 تیر) تجمع بزرگ عفاف و حجاب به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهر اراک از زن و مرد و پیر و جوان در مصلای بیت المقدس شهر اراک برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در این تجمع در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه از مصلای بیت المقدس شهر اراک تا پارک ملت را راهپیمایی کردند و اقدام‌ات جدی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از سوی همگان به ویژه مسئولان خواستار شدند.

 

در این راهپیمایی که در حمایت از حجاب و عفاف برگزار شد، شرکت کنندگان برخورد با هنجار شکنان را از دستگاه‌های متولی مطالبه کردند.

راهپیمایان در این آیین، شعارهایی همچون ترویج بد حجابی دسیسه دشمن است، یا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست و برادر غیرتت کو حجاب خواهرت کو سر دادند.

 

در حاشیه این مراسم که با حضور گسترده بانوان، دختران جوان و نوجوان و ... همراه بود نمایشگاه عفاف و حجاب در چند غرفه در پارک ملت اراک دایر شد و علاقمندان می توانند با مراجعه به این نمایشگاه محصولات فرهنگی، چادر و ملزومات حجاب و کتاب تهیه کنند.

 

همچنین غرفه مشاوره و پاسخ به سوالات و شبهات از دیگر بخش های این نمایشگاه است که همزمان با ایام هفته عفاف و حجاب آماده ارائه خدمات به همشهریان می باشد.

کد خبر 1195472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha