مدیر عامل بنیاد احسان به ایلام سفر می کند

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام از سفر مدیر عامل بنیاد احسان کل کشور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمد زارع» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، روز چهار شنبه، ۲۲ . ۴. ۱۴۰۱ به استان ایلام می آیند.

 

وی، با بیان اینکه طی این سفر ۱۰۰ سری جهزیه کامل به نوع عروسان ایلامی اهدا میشود، افزود: علاوه بر این بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و ۲۵۰ کولر با حضور مهندس«سلیمانی» مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به نیازمندان اهدا خواهد شد.

 

زارع با اشاره به اینکه برای تهیه جهزیه، کولر و بسته معیشتی بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مردم استان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با مدیریت بسیار خوب اقای مهندس« سلیمانی»به ایلام توجه ویژه دارد که جای تشکر و قدرانی دارد.

 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اضافه کرد: سفر مدیر عامل بنیاد احسان به ایلام قطعا خیر و برکت برای استان به همراه دارد.

 

وی، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، شرکت در مراسم اهدا جهزیه به نوع عروسان، توزیع بسته معیشتی و کولر، بازدید از زیر ساخت های اربعین و تجلیل از فعالان گروه جهادی، از جمله برنامه های سفر مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کل کشور به استان ایلام عنوان کرد.

کد خبر 1195486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha