ثبت نام بدون کنکور علاقمندان به تحصیل در ۱۵ رشته کاردانی و کارشناسی

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین از ثبت نام بدون کنکور علاقمندان به تحصیل در ۱۵ رشته کاردانی و کارشناسی خبر داد و گفت: علاقمندان به تحصیل در این مرکزمی توانند پیش از ثبت نام اینترنتی ، از خدمات مشاوره تحصیلی بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، کورش میرزایی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت فراوان مهارت آموزی علاقمندان به تحصیل دانشگاهی در دیار 15 خرداد، پیگیری جذب و اخذ مجوز 15 رشته تحصیلی کاردانی و کارشناسی را در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین رقم زد.


سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود: ثبت نام دوره های بدون کنکور رشته های کاردانی امورفرهنگی، معماری شهری، شبکه های کامپیوتری، حسابداری امور مالی، حقوق ثبتی، مدیریت-لجستیک و زنجیره ی تامین، حقوق کارگزاری خدمات عمومی و همچنین رشته های کارشناسی ناپیوسته معماری-طراحی و نوسازی بافت های فرسوده، مدیریت و پشتیبانی فناوری اطلاعات، عمران-ساختمان سازی، فناوری اطلاعات-خدمات رایانه ای در شهرداری، شهرسازی در این مرکز آغاز شده است.


وی ادامه داد: علاقمندان به ادامه تحصیل در دوره های کاردانی و کارشناسی می توانند با ورود به سامانه سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org و درج کد رشته های مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین، در رشته های تحصیلی متنوع این مرکز تحصیل نموده و از امکاناتی نظیر وام شهریه تحصیلی، شهریه اقساط، عضویت در تشکل های دانشجویی علمی و فرهنگی و تخفیف ویژه مراکز فرهنگی و ورزشی بهره مند شوند.


مهندس میرزایی گفت: با توجه به پیگیری های جدی مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص احداث مرکز مدیریت پسماند شهرستان های جنوب شرق استان تهران و ضرورت تربیت نیروی متخصص در این حوزه، پیگیری جذب رشته تحصیلی مهندسی فناوری بازیافت پسماند در دستور کار مسئولان این مرکز قرار دارد.


وی بیان داشت: علاقمندان به تحصیل در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین می توانند پیش از ثبت نام اینترنتی با حضور در واحد آموزش این مرکز، از خدمات مشاوره تحصیلی بهره مند شوند.


سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین تاکید کرد: مهارت آموزی دانشجویان جهت ورود به بازار کسب و کار و ایجاد توانایی کارآفرینی در این قشر فرهیخته، از اهداف مهم اساتید و مسئولان این مرکز بوده و تمام توان خود را در این خصوص به کار خواهیم بست.

کد خبر 1195512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha