ذبح ۴ تُن دام سبک و سنگین طی روز عید قربان در طبس

رفیعی با بیان اینکه ۴ تُن و ۴۷۵ کیلوگرم دام سبک و سنگین طی روز عید قربان در طبس با همکاری کمیته امداد و موسسات خیریه ذبح شد، گفت: از این تعداد یک تُن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت توسط کمیته امداد بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: امسال طرح «نذر قربانی» با همراهی و حمایت خوب مراکز نیکوکاری، خیرین طبسی و حامیان خارج از شهرستان طبس به مناسبت عیدسعید قربان اجرا شد.

 

مدیر کمیته امداد طبس در ادامه گفت: با مساعدت و حمایت خیرین و موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری طبس تعداد ۲۰۸ راس گوسفند، چهار راس گوساله و ۲ نفر شتر جمعاً به میزان چهار تُن و ۴۷۵ کیلوگرم به ارزش ۶۸۵ میلیون تومان در طبس و بخش مرکزی ذبح شد.

 

وی ادامه داد: از این تعداد، یک تُن و 500 کیلوگرم گوشت توسط کمیته امداد و الباقی توسط مراکز نیکوکاری و شوراهای زکات روستایی بین محرومین و نیازمندان توزیع شده است.

 

رفیعی در خصوص اطعام غدیر عنوان کرد: امید است با حمایت خیرین و مراکز نیکوکاری طبس بتوانیم طرح اطعام غدیر جهت پخت و توزیع ۸ هزار پرس غذای گرم در روز عید سعید غدیر جهت اطعام نیازمندان را به اجرا برسانیم.

 

مدیر کمیته امداد طبس گفت: مشارکت مردم نوع دوست شهرستان طبس در برنامه سنت الهی قربانی که با استقبال مثال زدنی همه اقشار مردم دین دار و ولایت مدار شهرستان طبس همراه بود موجبات خرسندی را فراهم آورد تا لحظه های خدمت را ماندگارتر کند.

 

وی در پایان بیان داشت: خیرین و حامیان نیک اندیش بازوان توانمند امداد در تمامی برنامه های معنوی هستند که همکاری بسیار خوبی با این نهاد دارند.

کد خبر 1195520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha