نشست رونمایی از کتاب «میراث گناهکاران» در زنجان برگزار می شود

همزمان با فرارسیدن روز قلم و در حاشیه دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، نشست رونمایی از کتاب «میراث گناهکاران» نوشته محمدرضا بازدار توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با فرارسیدن روز قلم و در حاشیه دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، نشست رونمایی از کتاب «میراث گناهکاران» با حضور محمدرضا بازدار، نویسنده کتاب و جمعی از اهالی قلم توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می شود.

 

علاقه مندان می توانند روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه، ساعت ۱۱:۳۰ صبح با حضور در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی شهرستان زنجان و یا از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nahaad/zanjanpl  در این نشست شرکت کنند.

 

کتاب «میراث گناهکاران» (جلد اول) نوشته محمدرضا بازدار است و انتشارات کتابستان معرفت آن را منتشر کرده است. این کتاب فضایی پساآخرالزمانی دارد. قسم، اولین جلد از مجموعه میراث گناهکاران است که در فضایی پسا آخرالزمانی روایت‌گر نبرد انسان با بزرگ ترین دشمنش است. این کتاب در تابستان سال ۱۵۰۰ هجری شمسی روایت می‌شود.

 

در دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» با حضور شخصیت ها، مقامات استانی و اساتید، نویسندگان و متولیان فرهنگی استان از حجت الاسلام و المسلمین کریم خان محمدی تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 1195524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha