تاکید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر ارائه برنامه های فرهنگی به زائران مدینه بعد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از کارگزاران حج در بعثه مقام معظم رهبری در عمليات مدينه بعد خواست تا در ارائه خدمات فرهنگی و اجرای برنامه های پرثمر برای زائران مدینه بعد نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین «سید عبدالفتاح نواب» در دیدار نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری و ستاد با جانشین نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: جمعیت زائران در مدینه بعد نسبت به مدینه قبل کمتر است ولی انتظار می رود تا خادمان ضیوف الرحمان برای ارائه خدمات به زائران تلاش بیشتری انجام دهند.


سرپرست حجاج ايراني افزود: شرایط پس از انجام مناسک حج اقتضا می کند که برنامه های فرهنگی برای زائران به ویژه زائران مدینه بعد با جدیت بیشتری اجرا و در این راستا تلاش های پرثمرتری انجام شود.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ابراز امیدواری کرد که برنامه های فرهنگی برای زائران مدینه بعد به خوبی انجام شود.


همچنین آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مدینه بعد با اشاره به اینکه اُنس با نبی مکرم اسلام و بقیع برای زائران آرامش بخش است، ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه های فرهنگی توسط بعثه مقام معظم رهبری سفر پربرکتی برای زائران مدینه بعد رقم بخورد.


وی بر آشنا کردن زائران با زندگی و سيره پیامبرعظيم الشان اسلام و اهل بیت (ع ) و مصائب صدر اسلام تاکید کرد و گفت: حفظ انگیزه های دینی و مذهبی زائران در شهر نبی مکرم اسلام مورد توجه است.

کد خبر 1195558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha