گروه های جهادی در محرومیت زدایی و رفع آسیب های اجتماعی پیش برنده هستند

سلیمانی با بیان اینکه در یکسال گذشته تلاش شده است که حمایت ها از اقشار محروم و نیازمند متنوع شود، ابراز کرد: گروه های جهادی در محرومیت زدایی و رفع آسیب های اجتماعی پیش برنده هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دیدار با  حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد:  تلاش می شود که مسائل، آسیب های و دغدغه های مردمی و گروه های جهادی را در سفر به استان ها شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

« سعید سلیمانی»  با بیان اینکه امروز  حجم بالایی از گروه های جهادی فعالانه و دغده مند وسط میدان برای حل مشکلات مردم وجود دارد، افزود: اگر بتوانیم گروه های جهادی به صورت هوشمندانه، هدایت، حمایت و نظارت شوند، بسیاری از محرومیت ها رفع و کارهای بزرگی در مقیاس وسیع انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی و محرومیت ها را می توان با گروه های جهادی فعال و دغدغه مند در سطح مناطق مختلف حل کرد، ابراز کرد: گروه های جهادی فرصتی مغتنم هستند که با نگاه ویژه ای تلاش می شود مورد حمایت قرار گیرند.

 

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: گروه های جهادی، جریان پیش برنده ای هستند که به واسطه حضور نیروهای نخبه و فعال در قالب گروه های جهادی می توانند زمینه ساز فعالیت های عام المنفعه شوند و از سوی دیگر می تواند زمینه تربیت نیروهای جهادی جوان و متعهد را برای خدمت به کشور فراهم کند.

 

سلیمانی با اشاره به اینکه گروه های جهادی ظرفیت های بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی هستند، گفت: در استان ایلام گروه های جهادی فعال بسیار خوبی وجود دارد که لازم است مورد حمایت قرار گیرند و  دولت سیزدهم نیز خوشبختانه نگاه خوبی به فعالیت گروه های جهادی دارد.

 

 وی با تاکید بر اینکه در یکسال گذشته تلاش شده است که حمایت ها از اقشار محروم و نیازمند متنوع شود، ابراز کرد: گروه های جهادی در استان با دستان خالی کار می کنند و در صورت هدایت و جهت دهی می توانند در حوزه زیرساختی با حمایت هایی که انجام می شود کارهای بزرگی انجام دهند.

 

وی گفت: راهبرد اصلی این است که پویش های مختلف با محوریت گروه های مردمی و جهادی برای کمک به محرومین و محرومیت زدایی با همکاری گروه های جهادی راه اندازی شود و این امر با مشارکت مردم همراه شود و این درصد مشارکت مردمی نیز در سطح کشور در حال افزایش است.

 

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: در حوزه های بسته های معیشتی هم تلاش می شود که با بهره گیری از ظرفیت موسسات خیریه و گروه های مردمی و جهادی برای توزیع بسته های معیشتی و خود مردم در راستای توزیع این بسته ها عمل کرد.

 

 سیلمانی در پایان با تقدیر از حمایت های و توجه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت به  مردم گروه های جهادی نیازمند حمایت ها و هدایت های  امام جمعه محترم ایلام هستند.

کد خبر 1195577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha