عفاف و حجاب موجب ایمن سازی جامعه می‌شود

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه حجاب موجب ایمن سازی جامعه می‌شود ،گفت: عفاف و حجاب تنها یک توصیه دینی نیست لذا در تأمین امنیت و آرامش روانی جامعه نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته حجاب و عفاف ،گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از سال ۱۳۱۴ با قیام خونین مشهد و اقدام زشت رضاشاه ، در مسیر سیاست کشورهای استکباری برای مقابله با اسلام پای کارآمدند که با حضور و درایت مردم و با عشق مردم به اسلام و ارزش‌ها نگذاشتند آن اقدام زشت رضاشاه محقق شود مردم جان دادند ولی نگذاشتند چادر و عفاف و حجاب مردم برداشته شود.   

 

امام جمعه سرپل ذهاب ،افزود: جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمن که در دهه اخیر علیه مردم که پرچمدار اسلام ناب هستند، راه افتاده در بسیاری از جاها موفق بود که باید علت رسیدن به این اهداف بررسی وبرای جلوگیری از آن برنامه ریزی شود. 

 

وی خاطر نشان کرد:  ایشان گفت: دشمنان ما تلاش کردند با معرفی الگوهای غرب و با بهره گیری از رسانه ها و ارائه مد و لباس غربی بخشی از فرهنگ اصیل اسلام را منحرف کردند و تا حدی هم موفق شدند. 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب،تصریح کرد:  ازمهم ترین مظاهر اسلامیت جوامع مسلمان، حجاب و پوشش زنان است که به عنوان سمبل و نمادی از آموزه‌های اسلامی و تکلیفی برای مسلمانان و به ویژه زنان، موضوع چالش‌های فراوان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

 

امام جمعه سرپل ذهاب ،اظهار کرد: مسئولان کشور  برای دفاع از صیانت عفاف و حجاب هیچ برنامه ریزی نداشتند و اگر بودجه ای تصویب شده معلوم نیست در چه راهی صرف شده و متاسفانه  دلایل متفاوتی ارائه می کنند. 

 

وی در پایان با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته عفاف و حجاب ،گفت: رزمایش تذکر لسانی و اهدا شاخه گل و ملزومات حجاب به بانوان بدحجاب ،اجرای مسابقات فرهنگی در فضای مجازی در خصوص عفاف و حجاب ، فضا سازی شهر و معرفی نمادهای از زن عفیف، برگزاری یادواره شهیده فاطمه اسدی ، تقدید از اسوهای حجاب و تجمع بزرگ بانوان شهرستان از دیگر برنامه های تدوین شده است که به حول قوه الهی اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 1195593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha