زن به عنوان مادر می تواند زنجیره محبت خانواده باشد

اصلانی گفت: زن به عنوان مادر می تواند زنجیره محبت خانواده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستاناز گرگان، «مینو اصلانی» در هم اندیشی هفته عفاف و حجاب و تجمع مدافعان حریم خانواده در گلزار شهدای خوشنام علی آباد کتول گفت: زن با حفظ حریم خانواده جایگاهی بسیار ویژه در عالم امکان دارد، ما امروز در این تجمع با شکوه به دنبال حفظ حریم خانواده هستیم

 

رئیس اندیشکده زن دانشگاه امام حسین (ع) افزود: زن به عنوان مادر می تواند زنجیره محبت خانواده باشد جایگاه زن در عالم خلقت بسیار ویژه است، خداوند خودش مربی عالم است و تعبیری که خداوند دارد رب العالمین است.

 

وی ادامه داد: خداوند تربیت کننده انسان و عالم است و زن هم مربی است از این جهت جایگاه زن بسیار رفیع است که به عنوان مربی در امتداد تربیت الهی قرار دارد.

 

اصلانی ادامه داد: دنیا امروز محتاج این منطق محکم ماست که جان بگیرد که بتواند بایستد، حرف بزند بنابراین نه تنها به خودمان باید افتخار کنیم و مستحکم باشیم بلکه امروز رسالت جهانی داریم ما این رسالت را داریم که پاسخی مستدل برای مردم دنیا را داشته باشیم.

 

رئیس اندیشکده زن دانشگاه امام حسین (ع)افزود: چرا وقتی این موضوع در دنیا خودش را نشان می دهد در واقع ما باید بیشتر از گذشته به خودمان ببالیم و خدا رو شکر کنیم که در جامعه ای نفس می کشیم برای این ارزش ها حرمت قائل هستند.

 

 

کد خبر 1195601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha