تلاش دشمن در رواج افکار انحرافی برای فروپاشی بنیان خانواده و بدبینی همگانی

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه هدف دشمن تغییر فرهنگ و سبک زندگی است، گفت: از آسیب های بزرگی که دشمن تحمیل کرده است رواج افکار انحرافی برای فروپاشی بنیان خانواده ها و بدبینی همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۲۲ تیر) در دیدار با جمعی از بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: هر دردی معاینه صحیح می خواهد تا به معالجه برسد، جهان دردمند است و این مختص به قشر، جنس و سن خاصی نیست و درد بدتر این است که در کنار این همه ظلم به نوع بشر امپراطوری تبلیغات دشمن به گونه ای است که تمام افراد زن و مرد مظلوم نمی توانند بفهمند چه شده و ریشه مشکلات از کجاست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از اواخر قرن ۱۵ هجری اروپایی های وحشی برای تصرف جهان طرح استعماری ریختند و تاکنون بر سر نوع بشر از قتل و جنایت گرفته تا تغییر فرهنگ را انجام می دهند، افزود: دشمن در هر جا توانسته ظلم و جنایت کرده و هدف آنان از بین بردن فرهنگ ها بوده است.

 

وی اظهار کرد: دشمن هزار نوع زبان جوامع را از بین بردند تا سبک زندگی ها را تغییر دهد، ادامه داد: استکبار مشکلاتی برای جامعه بشر از شرق و غرب و حتی برای مردم خود ایجاد کرده و دست بردار هم نیست.

 

آیت الله عبادی با اشاره به توسعه دشمنی های استکبار جهانی، افزود: دشمن هر جا دستش برسد ظلم می کند و آمریکا از جنگ جهانی دوم تا کنون در ۵۰ کشور دخالت نظامی کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: از آسیب های بزرگی که دشمن تحمیل کرده است رواج افکار انحرافی برای فروپاشی بنیان خانواده ها و بدبینی همگانی است.

 

وی با ابراز تاسف از اینکه همین دشمن وحشی با این سابقه ننگین برای تصرف اندیشه مردم، حقوق بشر نوشته اند، تصریح کرد: دشمن برای تمام اقدامات خود کارهای تبلیغی انجام می دهد و چقدرها افکار و اندیشه ها را تحت تبلیغات سوء خود خالی کرده است تا بگویند اسرائیل غاصب تنها کشور دموکراتیک در منطقه خاورمیانه است!

 

آیت الله عبادی تأکید کرد: آمریکا هر جا آدم جنایتکار و خائنی باشد او را بر کشورها مسلط می کند و اسمش را دموکراسی می نامند حال قرار است این فرد صدام باشد یا آتاتورک و هر نفر دیگری.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن فرهنگ مکتوب ما را غارت کرد، گفت: رضاخان قلدر و دیکتاتور رسما با اسلام، امام حسین(ع) و علم مقابله کرد و در جهت توسعه مواد مخدر، فحشا و منکرات تلاش کردند که جنایات مسجد گوهرشاد گوشه ای از این جنایات حقوق بشری آنان است.

 

وی افزود: امروز فرصتی که انقلاب اسلامی به ما می دهد این است که روی مسائل کار کنیم و مستندش کنیم تا از هیاهوی میان تهی غرب بتوانیم واقعیت ها را استخراج  و برملا کنیم.

 

آیت الله عبادی در پایان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، عنوان کرد: آنچه می تواند در برابر تفکرات و دشمنی ۵۰۰ ساله آنان بایستد بصیرت و آگاهی است.

کد خبر 1195618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha