بنیاد شهید بازوی فرهنگی برگزاری کنگره ۶هزار و ۵۴۴ شهید لرستان است

حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه بنیاد شهید بازوی فرهنگی برگزاری کنگره ۶هزار و ۵۴۴ شهید لرستان است، گفت: دبیرخانه کنگره در مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(22تیر)، در جلسه کمیته شاهد و ایثارگران کنگره 6 هزار و 544 شهید لرستان اظهارداشت: دبیر این کنگره مجموعه  سپاه بوده اما بازوی این کنگره مجموعه فرهنگی بنیاد است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: دبیرخانه کنگره در مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شود.

 

وی بر ضرورت اعلام فراخوان عمومی تأکید کرد و گفت: در این فراخوان عمومی اعلام شود که هر کسی دلنوشته و یا یادداشتی از شهید در دست دارد به دبیرخانه کنگره 6 هزار و 544 شهید لرستان ارسال نماید که در قالب کتاب ثبت و ضبط شود.

 

حجت الاسلام هاشمی به راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع از شهدا اشاره کرد و گفت: در این راستا نیازمند فعالیت یک مجموعه در سایه وحدت و همکاری همه نهادها هستیم و این بانک اطلاعاتی همان دانش نامه کتابی است که به صورت سیستمی اطلاعات کاملی از شهدا را در اختیار قرار می دهد.

 

وی از ارسال نامه کتبی به مدیران ادارات خبر داد و عنوان کرد: این نامه در جهت حفظ وحدت رویه و دوری از موازی کاری در راستای برگزاری کنگره است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به فعالیت 22 کمیته در راستای برگزاری کنگره 6 هزار و 544 شهید لرستان اشاره کرد و گفت: متولی این کمیته ها بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

 

کد خبر 1195622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha