کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی خوزستانی ها در عید قربان

شیبه گفت: بر اساس آمارهای اولیه مردم سخاوتمند در عید قربان امسال بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در قالب نذر قربانی به نیازمندان کمک کردند.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به اینکه کمک‌های مردم استان در طرح نذر قربانی از چند روز پیش شروع شده تا عید غدیر ادامه دارد اظهار کرد: تاکنون 120 میلیارد ریال کمک‌ مردمی در طرح نذر قربانی در استان جمع‌آوری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان به تشریح این نذورات پرداخت و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان در روز عید قربان 2 هزار و 500 راس گوسفند، 12 هزار کیلوگرم گوشت و 20 میلیارد ریال پول نقد در روز عید قربان به نیازمندان کمک کردند.

 

وی با اشاره به اینکه همه نذورات نقدی و غیرنقدی در سراسر استان بر اساس نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود اضافه کرد: توزیع نذورات مردم نوعدوست و خیر استان از روز عید قربان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

شیبه تصریح کرد: در عید قربان امسال بیش از 200 پایگاه در استان نذورات مردم را دریافت کردند که با همکاری مراکز نیکوکاری، گوشت‌های قربانی و نذورات هم استانی‌های نیکوکار بین نیازمندان در مناطق محروم توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همیاری مردم نوع دوست و سخاوتمند در کمک به نیازمندان با دعوت از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه خاطر نشان کرد: کد دستوری #۰۶۱*۱*۸۸۷۷* و شماره کارت 6037991899940575 نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.

 

کد خبر 1195811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha