ضرورت تقویت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا/ کمبود آب شرب گرگان ۳۰ درصد کمتر شد

زنگانه به اشاره به اوج گیری دوباره کرونا و ضرورت آمادگی مراکز درمانی برای خدمت رسانی به بیماران اظهار داشت: باید با اطلاع رسانی گسترده، رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن های یادآور در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» در شورای اداری استان در گرگان اظهارکرد: طی دو هفته اخیر  شاهد افزایش بستری شدگان ناشی از ابتلا به این ویروس و همچنین بیشتر شدن بیماران سرپایی هستیم که نیاز است دستگاه‌های اجرایی استان و آحاد مردم همچنان شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی را رعایت کنند.

 

استاندار گلستان گفت: برای مدیریت بهتر و بررسی هفتگی این بیماری جلسات مقابله با شیوع کرونا از هفته آینده در دستور کار استاندار قرار خواهد گرفت .

 

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش ظرفیت آبرسانی به گرگان اظهارداشت : در ماه های اخیر شاهد حفر و تجهیز چاه برای تامین و جبران کم آبی در استان بودیم، بطوری که کمبود هزار و ۶۶۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب در استان، اکنون ۳۰ درصد کمتر شده است.

 

زنگانه  به سفر اخیر خود به جمهوری تاتارستان روسیه اشاره کردو گفت: در این دیدار تصمیمات خوبی اتخاذ شد و مقرر شد در سفر متقابل رییس جمهور تاتارستان به گلستان تفاهم نامه همکاری به امضا برسد. 

 

وی به اقدامات اخیر استانداری گلستان در بخش تقویت مراودات تجاری – سیاسی با همسایگان شمالی اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار داشتن استان در شرایط خاص و منطقه استراتژیک برنامه ریزی شده تا مرکز سرمایه‌گذاری استان در قالب شورای روابط خارجی فعالیت‌های خود را افزایش دهد.

 

استاندار گلستان افزود: در تلاش هستیم تا با ترسیم یک نقشه راه، مناسبات تجاری با ترکمنستان و قزاقستان را ارتقا دهیم و برداشتن روادید برای سفر به ایالت منگستائو کشور قزاقستان از جمله برنامه های طراحی شده است.

 

کد خبر 1195855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha