برنامه گسترده ای در رابطه با حمل و نقل شهری و بین شهری در گروه «بهمن» وجود دارد

علیمرادلو گفت: برنامه گسترده ای در رابطه با حمل و نقل شهری و بین شهری در گروه «بهمن» وجود دارد و اواخر امسال اتوبوس برقی را وارد بازار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بیوک علیمرادلو»، امروز (چهارشنبه 22 تیر) در جمع خبرنگاران گفت: گروه «بهمن» دارای سابقه طولانی در صنعت است و عمده فعالیت خودرویی است در صنایع دیگر هم به عنوان یک شرکت بورسی فعالیت داریم و این گروه سابقه طولانی 70 ساله در صنعت دارد و موتورهای حمل بار سه چرخ اولین محصول ما بود و با شرکت های «مزدا» و «ایسوزو» هم همکاری داریم.

مدیر عامل گروه «بهمن» افزود: گروه «بهمن» شامل شرکت های «بهمن موتور»، «بهمن دیزل»، «سیباموتور» و «ایران دوچرخ» است و در بازسازی سیستم حمل و نقل کشور نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس 12 متری ارائه شده به بازار نسبت به سایر هم نوع ها، دارای قابلیت های بیشتری است، گفت: این اتوبوس شهری به کولر و سیستم تهویه هوا مجهز است و اگر ویروسی در اتوبوس باشد، مکش می کند و هوای تازه را وارد اتوبوس می کند،‌این اتوبوس اکنون وارد سیستم حمل و نقل شهر تبریز شده است.

علیمرادلو با اشاره به اینکه با وزارت کشور و شهرداری ها در حال رایزنی هستیم و اواخر امسال اتوبوس برقی را وارد بازار خواهیم کرد و برنامه گسترده ای در رابطه با حمل و نقل شهری و بین شهری در گروه «بهمن» وجود دارد، تاکید کرد: امیدوارم به زودی اتوبوس های جدید این گروه در شیراز هم به مردم خدمات رسانی کنند.

مدیر عامل گروه «بهمن» با اشاره به اینکه در بحث کامیون قیمت معنا داری بین بازار و کارخانه دارد و حتی تا یک میلیارد تومان تفاوت قیمت دارد و سعی شده که قدرت خرید را برای قشر متوسط ایجاد کنیم و با افزایش تعداد تولید می توان این قابلیت را اجرا کرد، اظهار کرد: 25 هزار نفر شاغل در کل گروه صنعتی «بهمن» فعالیت می کنند.

وی از راه اندازی مرکز رضایت و خشنودی مشتریان خبر داد و گفت: طی 2 روز مشتری را به پاسخ خود خواهیم رساند و به کرامت مشتریان خیلی اهمیت می دهیم.

بر اساس این گزارش در ادامه ‌«محمد ضرابیان»،‌ هم، مهمترین ویژگی این گروه را قیمت های مناسب محصولات دانست و گفت: نحوه قیمت گذاری به گونه ایست که تفاوت زیادی با بازار دارد و نشان می دهد نحوه قیمت گذاری قابل توجه و قیمت گذاری محصولات «بهمن» در رقابت با رقبای دیگر، منصفانه و منطقی است.

مدیر عامل «بهمن موتور» افزود: از طریق سامانه متمرکز توزیع فروش سواری انجام می شود و روش فروش ما مطابق قانون حمایت از مصرف کننده خودرو است و فروشاز طریق روش های اینترنتی 20 درصد الزام برای خوروساز است، در زمان ثبت نام به طور مثال 20 هزار نفر وارد می شوند و تنها یک هزار نفر موفق به ثبت نام می شوند و مطابق قانون حداقل ها را برای عرضه ویژه اینترنتی رعایت کردیم و هیچ کارگزاری با کد نمایندگی امکان ثبت نام اینترنتی را ندارند.

وی گفت: عرضه خودرو «Respect» را در تابستان خواهیم داشت و این خودرو اکنون در مرحله آزمایش است.

 

 

کد خبر 1195856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha