ستاد استانی مقابله با کرونا برای میراث فرهنگی، شهردای و آموزش و پرورش مأموریت ویژه تعریف کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به سویه جدید کرونا، گفت: با توجه به ایام تابستان و تعطیلات برای سه دستگاه میراث فرهنگی، شهردای و آموزش و پرورش مأموریت ویژه تعریف کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، چهارشنبه شب(۲۲ تیر) در گفتگوی ویژه سیمای مرکز استان گزارش داد: در حال حاضر شهرستان های جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز، 4 شهرستان در وضعیت نارنجی، 11 شهرستان در وضعیت زرد و 6 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: پس از قرمز شدن جیرفت و منوجان بلافاصله سه ظرفیت استانداری در مدیریت بیماری فعال شد؛ قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با محوریت مدیریت هوشمند، ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با کمیته های 6 گانه و تیم های واکنش سریع را فعال کردیم.

 

 

وی از فعال شدن کیمته های اطلاع رسانی، مراسم(با توجه به در پیش بودن عید غدیر، ماه محرم و اربعین؛ ناظر به مدیریت هوشمند) کمیته امنیتی انتظامی خبر داد و گفت: اِعمال محدودیت بر اساس رنگ بندی و بر اساس سامانه « ایران من» است ضمن اینکه نقشه راهی ناظر به اعمال محدودیت ها در 5 حوزه اعم از ادارات و کارکنان، اصناف، مراکز علمی و دانشگاهی، فرهنگی و ترددهای بین شهری تهیه کردیم.

 

 

جلالی اظهار کرد: برای سه دستگاه میراث فرهنگی با توجه به گردشگری در ایام تابستان و در خصوص تفرجگاه ها، هتل ها و میهمان پذیرها؛ شهرداری در خصوص پارک ها و آموزش و پرورش در خصوص کلاس های اوقات فراغت و تابستانه مأموریت ویژه تعریف کردیم.

 

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قوانین سابق در حوزه ادارت و کار کارمندان، دورکاری و.... در شرایط جدید هم برقرار است؟ بیان کرد: در سویه امیکرون محدودیت هایی اعلام شد که اکنون نیز مبنا همان است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1195871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha