انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو  در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری و انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت خودرو در ارومیه، خبر داد

«سردار  رحیم جهانبخش»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو  در شهرستان «ارومیه» بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس، در نهایت 3 متهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه متهمان در بازجویي هاي تخصصي پليس به 17 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، تصریح کرد: در این خصوص 3 سارق و یک مالخر دستگیر و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

وی در ادامه پیشگیری اجتماعی را به عنوان رویکردی اثربخش در مبارزه با سرقت دانست و بیان داشت: در جرایمی چون سرقت؛ رویکرد پلیس، رویکردی قاطع در برابر سارقان است که با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی و تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، بازخوردهای بسیار مهمی در مهار و کاهش آن در استان ایجاد شده است.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: شماره تلفن 197 پليس آماده دريافت هرگونه نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس مي باشد و همچنبن شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .

کد خبر 1195887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha