۳۶۰ گروه جهادی در شهر اراک به مردم خدمات تخصصی ارائه می دهند

سرهنگ مهجوری از خدمت رسانی ۳۶۰گروه جهادی در شهر اراک به منظور ارائه خدمات تخصصی به مردم شریف و انقلابی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی دانش آموزی «رسم هجرت» در کانون امام علی(ع) اراک با اشاره به اینکه بسیج گنجینه ای از تجربیات ارزشمند و نمایشگاهی از ظرفیت ها و هویت واقعی ملت ایران است، گفت: گروه های جهادی با انجام فعالیت های جهادی خود همواره در راستای خدمت رسانی به جامعه پیشگام و پیشتاز هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی بسیجیان با اخلاص، تواضع، ولایتمداری و مردم دوستی همواره موفقیت های بزرگی حاصل کرده اند، ادامه داد: رمز موفقیت بسیج در صحنه های مختلف ولایت مداری و مردمی بودن است و روز به روز تقویت می شود.

 

وی به کارنامه درخشان بسیج اشاره کرد و افزود:  بسیج در همه صحنه ها خوش درخشیده و با عمل انقلابی و کار جهادی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و می توان گفت بسیج نسخه گره گشا از مشکلات است.

 

این مقام مسئول ما می‌توانیم را شعار اصلی و محوری بسیج دانست و اضافه کرد: بسیج با حضور خود در کنار مردم در سخت ترین شرایط علاوه بر اینکه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده در بسیاری از بخش ها الگوهای موفق به جامعه و حتی خارج از مرزها ارائه داده است و لذا فرهنگ بسیجی لازمه پیشرفت و حرکت در گام دوم انقلاب می باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک بسیج را گنجینه ای از تجربیات ارزشمند و نمایشگاهی از ظرفیت ها و هویت واقعی ملت ایران دانست و ادامه داد: بسیجیان با مجاهدت های میدانی خود برای ملت ایران سپر بلا بوده و کشور را به سمت اهداف و پیشرفت شتابنده حرکت داده اند.

 

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین ابعاد خدمت رسانی بسیجیان گروه های جهادی و اردوهای جهادی است که به برکت انقلاب اسلامی در همه اقشار شاهد برگزاری اردوهای جهادی هستیم و در شهر اراک بیش از ۳۶۰ گروه جهادی سازماندهی شده و در عرصه های مختلف به مردم خدمات ارائه می دهند.

 

سرهنگ مهجوری با اشاره به دستاوردهای حضور بسیج در اردوهای جهادی گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۵ هزار نفر روز توسط جهادگران بسیجی به مردم خدمات در بخش های مختلف ارائه شده و در سال ۱۴۰۱ نیز شتابنده در مسیر خدمت رسانی به مردم حرکت خواهیم کرد.

 

این مقام مسئول ایجاد اشتغال و ارائه خدمات محرومیت زدایی را از مهمترین اهداف گروه های جهادی دانست و بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳۰۰ شغل ایجاد شد و در سالجاری نیز با توجه به اهمیت تحقق شعار سال در راستای ایجاد اشتغال حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 1195906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha